sobota, 17 stycznia 2015

MOJE MUZYCZNE ODKRYCIE / MY MUSIC DISCOVERMy music discovery

Ostatnio odkryłam zespół na punkcie, którego oszalałam i muszę się z kimś tym podzielić!!! 

DEAD MAN'S BONES

Uwielbiam wszystkie ich piosenki, ale moją ulubioną jest "Lose your soul". Wokalistą jest Ryan Gosling! Tworzy z nim Zach Shields. Projekt powstał z ich obustronnego zamiłowania do duchów, potworów i innych mrocznych legend. Klimatem przypominają trochę "Murder ballads" Nicka Cave'a. Fakt, płyta z 2009 r., ale cieszę się, że w ogóle ich odkryłam:-)



I dicovered a great group few weeks ago:

DEAD MAN'S BONES

I love all their songs, but "Lose Your Soul" is my favourite. Dead Mans's Bones is a rock duo consisting of Ryan Gosling and Zach Shields. They discovered a mutual obsession with ghosts, monsters and other dark legends. In my opinion, they sound a bit like Murder Ballads od Nick Cave. Their first album was released in 2009, so it's not a novelty, butt still I'm happy that I've met guys:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz